Proprietarii de magazine second hand cauta in permanenta cea mai buna solutie de aprovizionare. Este evident ca aceasta solutie este reprezentata de un depozit haine second hand de unde sa se cumpere piese en-gross. Astfel, hainele vor ajunge mult mai rapid in magazin.
Depozit haine second hand – ce trebuie sa aiba un magazin second hand
Sunt mai multe aspecte de care clientii unui depozit haine second hand tin cont inainte de a cumpara:
Calitatea este foarte importanta. Chiar daca hainele si incaltamintea sunt second hand, calitatea si durabilitatea produselor sunt elemente foarte importante. Romanii au inteles ca sunt mutl prea saraci pentru a cumpara produse de foarte proasta calitate si vor sa cumpere lucruri bine facute, rezistente si frumoase.
Second hand care sa arate ca si cand ar fi nou. Desi produsele sunt second hand, obiectele comercializate se vand mult mai bine daca sunt prezentate in cel mai atractiv mod si sunt confortabile pentru vizitatori. Atunci cand sunt igienizate sunt cu mult mai atractive pentru clienti.
Pretul este foarte important. Ca la orice alt produs si la hainele second hand pretul este factorul de decizie, si trebuie sa fie foarte atractiv, fie ca este raportat individual sau la kg. Vanzarea hainelor la kg este o solutie foarte buna, insa doar atunci cand politica este atractiva si pretul scade de pe o zi pe alta. Lunea se poate incepe cu produse multe si bune la un pret mare si ulterior se poate scadea pretul procentual de pe o zi pe alta, in asa fel incat fiecare produs sa fie vandut cu pretul meritat in conformitate cu nevoile pietei. Saptamana urmatoare se poate lua procesul de la capat cu un alt stoc de produse.
Conteaza unde sunt clientii. Magazinul trebuie sa fie mult mai aproape de majoritatea zonelor importante ale orasului si in zonele cu multe blocuri. Se recomanda alegerea unui spatiu mult mai mare decat un apartament situat la parter. O suprafata mai mare de 150 mp ofera suficient spatiu pentru prezentarea unui stoc consistent si foarte diversificat de produse. Romanii nu stau mult in magazinele second hand si intra in general atunci cand considera ca vor gasi lucrurile de care au nevoie.
Imaginea este foarte importanta. Mai mult de jumatate dintre romani isi cumpara hainele si incaltamintea de la magazinele care le ies in fata si doar 17 procente pot spune ca sunt fideli unui brand anume. Atunci cand magazinul este amplasat in drum, este o invitatie foarte buna pentru trecatori sa intre si sa verifice stocurile disponibile.
Aprovizionarea rapida si continua este importanta. Cele mai multe persoane chestionate arata ca pentru ele este important ca magazinul sa aiba multa marfa, cat mai diversificata si cat mai noua, deci trebuie sa fie aprovizionat cat mai des. Magazinele care afiseaza mare pe geam cand primesc marfa noua stiu foarte clar de ce fac asta.