Tommy Hilfiger anunță colecția capsulă TommyXZendaya Toamnă 2019 creată de designer-ul american Tommy Hilfiger în colaborare cu actrița și ambasadoarea de brand TOMMY HILFIGER la nivel global, Zendaya, și arhitectul de imagine, Law Roach.
După succesul primei colecții capsulă colaborative TommyXZendaya Primăvară 2019, Zendaya apare din nou în campania multimedia a colecției, lansată la nivel global în toamna anului 2019. „Ca doi optimiști convinși, eu și Zendaya am dorit să găsim noi modalități de a sărbători puterea feminină prin modă”, a spus Tommy Hilfiger. „Colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 provoacă și redefinește curentul power dressing. Conceptul a evoluat astăzi mai degrabă într-o stare de spirit decât un stil vestimentar.
Această a doua colaborare este un îndemn ca toată lumea să-și îmbrățișeze unicitatea și să-și sărbătorească individualitatea în termenii proprii”. „Pentru această a doua colecție am fost inspirată să creez piese îndrăznețe și puternice infuzate cu ADN-ul american, chintesența TOMMY HILFIGER, care evocă sentimente de forță și încredere”, a spus Zendaya.
„Este vorba despre redefinirea a ceea ce înseamnă power dressing în ziua de azi. Abia aștept să văd cum fanii din întreaga lume vor interpreta fiecare look într-un stil care le este propriu.” Campania integrată TommyXZendaya Toamna 2019 a fost filmată prin obiectivul inconfundabil al lui Steven Klein, care a surprins un grup de femei încrezătoare, inclusiv Zendaya, pe un fundal urban corporativ și structurat.
Campania de inspirație cinematografică este prezentată în videoclipuri exclusive, tipar, online și outdoor media. Acestea sunt susținute de activări unice destinate consumatorilor, continuând să aducă la viață perspectiva brandului asupra culturii pop în întreaga lume. Colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 este o celebrare a curentului power dressing iconic din anii ’70, îmbinat cu moștenirea clasică americană a brandului TOMMY HILFIGER.
Paleta de culori monocrome se imbină cu vișiniul bogat și nuanțe metalice, în timp ce o fuziune de printuri și buline aduc un twist neașteptat siluetelor structurate și șalurilor. Pielea fină, blănurile artificiale, și catifeaua bogată la care s-au adăugat detalii metalice argintii adaugă o notă de lux. Imprimeul tip houndstooth innobilează paltonul atemporal, sacoul cu talie îngustă și pantalonii largi.
Imprimeurile constelații precum și motivele tip leopard și imprimeurile cu aspect de șarpe adaugă o notă jucăușă fustelor maxi și rochiior petrecute. De la îmbrăcăminte și accesorii la costume de baie și lenjerie de corp, colecția TommyXZendaya Toamna 2019 este puternică și încrezătoare, reimaginând stiluri definitorii pentru o epocă cu o notă îndrăzneață.
Cele mai citite articole
Moștenirea brandului TOMMY HILFIGER este strâns legată de colaborarea cu figuri iconice ale culturii pop din modă, muzică, artă și divertisment. În anii ‘90, Tommy Hilfiger a fost unul dintre primii designeri care au îmbinat moda și celebritatea. A devenit un pionier în industrie îmbrăcând tineri artiști precum Aaliyah, Mark Ronson și Usher și muzicieni precum David Bowie și Beyoncé în campaniile sale de publicitate. De curând a colaborat cu modelul internațional Gigi Hadid, realizând patru colecții capsulă și este partener cu de cinci ori Campionul Mondial FIA Formula OneTM, Lewis Hamilton, într-o colecție colaborativă TommyXLewis. Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyXZendaya, #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @Zendaya.
Colecția TommyXZendaya Toamnă 2019 va fi disponibilă în magazinele selecționate din România începând cu data de 7 octombrie.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate. De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.