Prima pagină » 3 reguli de aur pentru designul unei carti de vizita

3 reguli de aur pentru designul unei carti de vizita

Autor: admin
0 comentarii

Intr-o lume care se bazeaza tot mai mult pe tehnologie, clasicele carti de vizita pot parea de multe ori ceva depasit si nefolositor. Nu este chiar asa. Exista multe momente in care protocolul nu iti permite sa schimbi numarul de telefon asa cum o faci cu un vechi prieten pe care nu l-ai mai vazut de multi ani, ori ai nevoie sa oferi interlocutorului tau mai multe date despre tine si businessul tau decat numarul de mobil.

         Alege cu atentie designul cartii tale de vizita si aceasta te va ajuta sa arati ca un profesionist, sa transmiti incredere si firma ta sa se diferentieze de celelalte din domeniu.

Atunci cand participi la conferinte, targuri sau alte evenimente, schimbul de carti de vizita la sfarsitul unei conversatii este crucial pentru a pastra contactul cu partenerii de afaceri.

Cum sa faci o carte de vizita buna

1.Nu uita, primele impresii conteaza

Cartea de vizita spune multe despre tine si firma ta. Designul cartii de vizita ar trebui sa iti scoata in evidenta punctele tale forte, sa reuseasca sa diferentieze firma ta de concurenta si sa incurajeze oamenii sa te contacteze. Daca stilul tau de lucru este simplu si formal, cartea de vizita ar trebui sa reflecte aceste calitati. Sau, daca produsele sau serviciile firmei tale sunt jucause si creative, incerca sa surprinzi aceste trasaturi folosind culori indraznete si un tagline atragator.

2.Alege dimensiunea si forma cea mai potrivita

Inainte de a alege designul cartii de vizita, este important sa stii ce dimensiune va avea aceasta si daca va fi conceputa pe orizontala sau verticala. Acest lucru nu numai ca influenteaza dimensiunea textului si cantitatea de informatii pe care le poti include, dar si transmite celui care ii oferi cartea de vizita mai multe lucruri: daca esti o persoana conventionala, daca esti un neconformist sau un tip indraznet. Cartile de vizita dreptunghiulare orizontale sunt formatul cu care sunt familiarizati cei mai multi. Cele verticale sunt mai putin obisnuite si pot fi folosite pentru a te diferentia de concurenta. Daca iti propui sa iesi in evidenta, atunci poti, de asemenea, sa iei in considerare o carte de vizita speciala asa cum sunt carti de vizita plastic sau cele cu un strat Triple Color Layer.

3.Alege un design care ti se potriveste

Alege culorile si elementele de design care sunt asociate cu domeniul afacerii tale pentru a va face cartea de vizita mai usor de recunoscut si mai reprezentativa pentru produsele sau serviciile pe care le oferi. Daca vinzi produse de lux, cum ar fi bijuterii sau tinute de seara, poti reprezenta acest lucru cu un detaliu glamour. Sau daca ai o afacere in domeniul constructiilor, poti include o fotografie cu o lucrare pentru a va arata expertiza. Alegerea finisajelor si a tipului de hartie poate transmite clientilor daca firma ta este cea mai accesibila solutie din jur sau ofera servicii de lux.

S-ar putea sa te intereseze si