In Romania afacerile prospera, mediul business este din ce in ce mai infloritor, iar oamenii care vor sa porneasca pe acest drum sau sa se extinda sunt nevoiti sa inchirieze spatii de birouri pentru a le asigura angajatilor toate conditiile de lucru necesare si pentru a aduce satisfactie clientilor.
Oferta de birouri de inchiriat Oradea este foarte bogata, astfel incat niciun client sa nu plece nemultumit. Inainte de a inchiria un spatiu de birouri in Oradea, antreprenorii trebuie sa se gandeasca bine in ce investesc, de ce criterii trebuie sa tina cont si cat de simplu este in ziua de azi sa ia o asemenea decizie, cu ajutorul site-urilor de specialitate.
Criterii de inchiriere a unei cladiri de birouri
Cladirea de birouri trebuie sa fie un spatiu primitor, prietenos, dar si foarte bine pus la punct, astfel incat sa asigure angajatilor toate conditiile de lucru prielnice. In general, anunturile care propun spatii de birouri spre inchiriere le clasifica in mai multe categorii: A, B si C, conform standardului de evaluare a birourilor propus de Buildig Owners and Managers Association.
Inainte de a inchiria un spatiu de birouri, oamenii trebuie sa cantareasca foarte bine optiunile pe care le au. In primul rand, spatiul de birouri trebuie sa fie amplasat central sau intr-o zona de afaceri, cu vizibilitate foarte buna si accesibilitate auto.
De asemenea, spatiul de birouri trebuie sa aiba o suprafata totala de inchiriat suficient de mare pentru nevoile profesionale ale antreprenorilor si angajatilor si sa aiba suficiente locuri de parcare pentru angajati, clienti, furnizori, colaboratori.
Cu finisaje moderne, de clasa, durabile, cladirile de birouri se vor incadra in preferintele si exigentele clientilor. Conteaza foarte mult si existenta liftului si rapiditatea cu care acesta ajunge de la un etaj la altul. Ideal este ca liftul din incinta cladirii de birouri sa nu aiba o perioada de asteptare mai mare de 30 de secunde.
Flexibilitatea in compartimentare, existenta cablarii telefonului, datelor si conexiunea de internet sunt criterii foarte importante in decizia de a gasi cel mai bun spatiu de birouri. Sistemul de administrare al cladirii, precum si modalitatea de incalzire, existenta sistemelor de aer conditionat, de ventilatie, de iluminare si de securitate sunt lucruri importante si care trebuie luate in calcul inainte de inchirierea unui spatiu de birouri.
Spatiul de birouri inchiriat trebuie sa fie si foarte bine supravegheat, de aceea persoanele interesate trebuie sa puna accent pe existenta unor servicii de paza si supraveghere a cladirii, precum si pe existenta serviciilor de intretinere si curatenie.
Pasii necesari pentru gasirea unui spatiu de birouri
Persoanele interesate de inchirierea unui spatiu de birouri trebuie sa acceseze site-ul companiei GVA Activ, sa introduca criteriile de cautare pe prima pagina, sa consulte ofertele rezultate si sa ia cea mai buna decizie. Fiecare oferta include spatiul disponibil, disponibilitatea, detalii referitoare la statusul lucrarilor, la numarul de niveluri, la locurile de parcare si la facilitati.
Unele cladiri de birouri dispun de cafenea si de cantina, de restaurant si punct bancar, de farmacie si punct medical, de zona comerciala si de dotari importante, precum detectoare de fum si camere de supraveghere.