KULTHO este conceptul de magazin de lux, creat de compania B&B Collection. Leader pe piața românească în importul și comercializarea brandurilor de bijuterii și ceasuri încă din 1999, B&B Collection a reușit să se impună pe piață datorită selectării cu atenție și dăruire a fiecărei colecții prezentate de parteneri în cadrul târgurilor internaționale de profil.
Expertiza și tradiția sunt valorile ce definesc viziunea KULTHO, aceea de a oferi clienților săi produse de calitate ale celor mai prestigioase mărci de bijuterii și ceasuri. Profesionalismul și performanța au stat la baza succesului înregistrat alături de brandurile de renume, ce au găsit în KULTHO cel mai de încredere partener ca importator și distribuitor oficial pentru România.
Simbol al rafinamentului și eleganței, KULTHO creează în cele 18 magazine din București și țară, spațiul perfect pentru o incursiune în universul fascinant al bijuteriilor și ceasurilor.
Colecțiile de bijuterii, vedetele portofoliului KULTHO și ale evenimentului, au îmbinat perfect eleganța și rafinamentul în creații contemporane, bijuterii unice, cu o personalitate puternică și emoții ale frumosului: Chopard, Pomellato, Pasquale Bruni, Annamaria Cammilli, Roberto Coin, Marco Bicego, Messika, dinh van, Mikimoto, Baraka, Zancan sunt doar câteva branduri de renume internațional ce au încântat privirile invitaților la eveniment, prin interpretarea metalelor și pietrelor prețioase în diverse forme și culori.
Cele mai citite articole
Pentru pasionații de orologerie, Kultho a pregătit o selecție de mărci elvețiene de prestigiu, cu piese speciale Longines, Baume et Mercier, Frederique Constant, Mido, Rado, Edox.
Tributar tradiției și modului în care personalități feminine marcante ale istoriei au susținut arta frumosului prin purtarea unor bijuterii unice, KULTHO a dezvăluit cu ocazia evenimentului o bijuterie-talisman, dedicată României: o bijuterie metaforă, minimalistă, încărcată de simboluri, care vorbește despre valori și tradiții, despre autenticitate și identitate. Bijuteria are gravată SOARELE arthitepal, KULTHO alegând astfel să reinterpreteze motivul solar, prezent în cultura românească încă de la începuturi.
Bijuteria va fi disponibilă în lanțul de magazine KULTHO, concept ce și-a creat o tradiție în promovarea brandurilor de prestigiu internațional, al căror stil clasic sau contemporan a devenit în sine o formă de artă.
Promotor al tradiției, dar inovator prin definiție, KULTHO rezonează cu spiritul generației tinere, alegând ca noi ambasadori pe Alice Peneaca și Toto Dumitrescu.
Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro