
“Brandul Lyria a ajuns la maturitate, după 4 ani în care am livrat mii de povești pictate în România, dar și în mai toate colțurile lumii, prin urmare decizia de a extinde linia de producție cu o colecție de pantofi a venit natural. Am avut în vedere femeia care se află de dimineața până seara pe tocuri, așa că își dorește să fie șic, dar în același timp să se simtă bine. Mai departe de acestea, poveștile Lyria transmit emoție, trezesc amintiri și creează experiențe”, a declarat Armina Popeanu.
Alături de linia de pantofi, Lyria lansează și o colecție-capsulă de borsete unde designerul s-a jucat cu liniile geometrice și a echilibrat proporțiile volumelor, având în minte siluetele și trendurile actuale. Rezultatul: mini-genți inspirate de vibrația orașului, dar cu influențe contemporane ce te duc cu gândul la călătorii misterioase. “Am păstrat pentru picturile genților influențe din best-sellerului Lyria din ultimii ani, rezervând un loc special pentru modelele inspirate de zonele istorice ale țării. Am dorit să marcăm astfel în stil propriu Centenarul Marii Uniri cu colecția-capsulă RomânIA100”, a mai precizat Armina Popeanu.