Tommy Hilfiger anunță lansarea celei de-a doua colecții capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz, bazată pe parteneriatul strategic multianual al mărcii cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
Colecția Toamnă 2019 îmbină moștenirea clasică sport americană a brandului TOMMY HILFIGER cu expertiza tehnică inovatoare a de cinci ori câștigătorilor Campionatului Mondial Formula One®.
Colecția s-a lansat la nivel global la data de 1 octombrie 2019. Campania pentru colecție sărbătorește aprecierea pe care atât Tommy Hilfiger cât și Mercedes-AMG Petronas Motorsport o au pentru meșteșugul de calitate, designul durabil și inovația. Prezentată de modelul Corey Saucier alături de un Mercedes-AMG S63 Coupé, campania surprinde și transmite o senzație cinematică puternică.
Colecția capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz prezintă stiluri atemporale, inclusiv pantalonii chino, vestonul și jacheta sport, îmbunătățite cu elemente funcționale, cum ar fi finisajele climate control, într-o paletă de negru intensificată de nuanțe de roșu, alb și albastru. Banda Tommy Hilfiger emblematică este reinventată într-o abordare minimalistă fiind plasată pe tivuri și manșete, în timp ce căptușelile TriStar albastre ies în evidență și adăugă un twist neașteptat îmbrăcăminții clasice. Colecția este elegantă și sofisticată, pentru bărbatul Tommy modern.
Începând cu sezonul 2018, TOMMY HILFIGER a devenit Partenerul oficial al Mercedes-AMG Petronas Motorsport, clădind tradiția sponsorizării sportive pe care Tommy Hilfiger a îmbrățișat-o încă de la fondarea brandului său. Parteneriatul cu echipa de top Formula One™ și inovatorul principal de automobile subliniază viziunea lui Tommy Hilfiger de a ridica și extinde continuu marca pe piețele cheie pentru o nouă generație de consumatori TOMMY HILFIGER. Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz și @TommyHilfiger. Colecția TommyXMercedes-Benz Toamnă 2019 este disponibilă în România, în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate începând cu data de 1 octombrie 2019.
Despre SARKK SASARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate. De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori. Despre Tommy HilfigerCu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.
Sursa: https://www.ele.ro/fashion/stiri-fashion/tommy-hilfiger-anunta-lansarea-celei-de-a-doua-colectii-capsula-pentru-barbati-tommyxmercedes-benz-62469