SEO reprezinta optimizarea motorului de cautare, care este un set de practici special create pentru a imbunatati aspectul si pozitionarea paginilor web in rezultatele cautarii organice. Cautarea organica este cea mai proeminenta modalitate de a descoperi si accesa continut online. Tocmai de aceea, o strategie SEO buna este esentiala pentru imbunatatirea calitatii si cantitatii de trafic catre un site web.
De ce este important SEO?
Anunturile, PPC sau reclame cu plata per click constituie o parte semnificativa din multe SERP-uri. O optimizare seo poate aduce numeroase beneficii unei afaceri. Rezultatele cautarii organice sunt distincte de aceste reclame, prin faptul ca sunt pozitionate pe baza algoritmilor de clasare organica a motorului de cautare. Acestea nu sunt pozitionate pe ofertele de publicitate asa cum ar crede unii.
Nu puteti plati pagina pentru a se clasifica mai mult in rezultatele cautarii organice. Puteti atrage toti vizitatorii din lume, dar daca vin pe site-ul dvs., deoarece Google le spune ca sunteti o resursa pentru calculatoarele Apple atunci cand sunteti cu adevarat un fermier care vinde mere, acesti vizitatori cel mai probabil vav or parasi site-ul.
Traficul de inalta calitate include doar vizitatorii care sunt cu adevarat interesati de produse, informatii sau alte resurse pe care site-ul dvs. le ofera. SEO de inalta calitate valorifica efortul motorului de cautare de a se potrivi cu intentia de cautare a unui utilizator la paginile web enumerate in SERP.
Utilizatorii sunt mult mai susceptibili sa faca click pe rezultatele cautarii care apar aproape de partea de sus a SERP, motiv pentru care este important sa utilizati strategia SEO pentru a clasifica paginile relevante cat puteti. Cu cat mai multi vizitatori atrageti pe site-ul dvs., cu atat este mai probabil sa vedeti o crestere a conversiilor valoroase.
Cum functioneaza SEO?
Motorul de cautare Google foloseste crawlere pentru a aduna informatii despre tot continutul pe care il pot gasi oamenii pe internet. Crawler porneste de la o pagina web cunoscuta si urmeaza link-urile interne catre paginile din acel site, precum si link-urile externe catre paginile de pe alte site-uri.
Cele mai citite articole
Atunci cand un utilizator tasteaza un cuvant in caseta de cautare, motorul de cautare foloseste algoritmi complexi pentru a scoate la suprafata ceea ce considera a fi cea mai exacta si utila lista de rezultate pentru cautarea respectiva. Aceste rezultate organice pot include pagini web pline de text, articole de stiri, imagini, videoclipuri si alte tipuri de continut pe aceeasi nisa.
Exista o multime de factori care intra in algoritmii motoarelor de cautare. Acesti factori evolueaza tot timpul pentru a tine pasul cu schimbarea comportamentului utilizatorului. Pentru a atrage cat mai multi vizitatori pe un site, specialistul SEO stie cat de important este sa creezi continut de cea mai buna calitate.
Acesta stie ca anumite cuvinte cheie trebuie alese pentru a obtine rezultatele dorite. Atunci cand ai un business si vrei sa il promovezi in mediul online, o strategie de optimizare SEO foarte bine pusa la punct este mai mult decat necesara.
Care sunt cei trei piloni ai SEO?
Este extrem de importanta intelegerea modului in care SEO evolueaza. In timp ce SEO se schimba frecvent in moduri mici, principiile sale cheie nu. Putem imparti SEO in trei componente de baza sau piloni cu care trebuie sa va familiarizati – si sa actionati in mod corespunzator.
Optimizare tehnica: Optimizarea tehnica reprezinta acea etapa de finalizare a activitatilor pe un site care sunt concepute pentru a imbunatati SEO, dar nu sunt legate de continut.
Optimizarea pe pagina: Optimizarea pe pagina este procesul de asigurare ca acel continut de pe site este unul extrem de relevant si ofera o experienta excelenta pentru utilizator.
Optimizarea in afara paginii: Optimizarea in afara paginii reprezinta procesul de imbunatatire a clasamentului motorului de cautare al site-ului prin activitati in afara site-ului.