Brandul Tommy Hilfiger este încântat să anunțe colecția colaborativă TommyXZendaya Toamnă 2019, realizată de designer-ul iconic american Tommy Hilfiger împreună cu ambasadoarea de brand la nivel global pentru colecțiile TOMMY HILFIGER dedicate femeilor, Zendaya.
Colecția redefinește curentul power dressing pentru femeia modernă, cu fiecare piesă vestimentară gândită să evoce sentimente de putere și siguranță. A doua colecție TommyXZendaya este o celebrare a siluetelor emblematice din anii ’70, combinate cu patrimoniul clasic american cool al brand-ului Tommy Hilfiger.
Paleta coloristică monocromă se îmbină cu nuanțe bogate de vișiniu și nuanțe metalice, în timp ce fuziunea dintre imprimeuri și buline aduc un twist neașteptat siluetelor structurate și șalurilor. Materialele tip piele deschise la culoare, blănurile artificiale și catifeaua bogată perfecționate prin detalii din metal argintiu adaugă o notă de lux. Imprimeul tip houndstooth înnobilează trenciul atemporal, sacoul pe talie și pantalonii largi.
Grafica amintind de constelații, precum și imprimeurile tip leopard și șarpe adaugă o notă jucăușă fustelor maxi și rochiilor petrecute. De la îmbrăcăminte și accesorii, la costume de baie și lenjerie de corp, colecția colaborativă TommyXZendaya Toamnă 2019 este puternică și încrezătoare, reimaginând stiluri definitorii pentru aceste timpuri cu o notă îndrăzneață.
Colecția colaborativă TommyXZendaya Toamnă 2019 va avea premiera în timpul evenimentului de modă experiențial TOMMYNOW la Săptămâna Modei de la New York pe 8 septembrie. Colecția va fi disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER din România începând cu data de 7 octombrie 2019.
Despre Sarkk
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.